Zaten yenisini açmak 25 dolar, neden sana 500 TL versinler?
Hesabı patlayan kişiler yeni hesap açamıyorlar, Google çok kolay bir şekilde farkediyor. Ayrıca yeni hesaplar kimlik onayı istiyor.
Bu hesapların ederi bu. (Daha önceden bu fiyatlara satmış biri olarak söylüyorum bunu.)