ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu teşekkür konuları bana PR gibi geliyor. 50TL'ye bende isteyene teşekkür konusu açarım
Not: Konu sizinden ve Cenk hocamdan bağımsızdır. Çok görmeye başlayınca yazmak sizin konunuza nasip oldu
Bazı değerleri ayak altına almak bir cevapla mümkün olabiliyor.