Bu teşekkür konuları bana PR gibi geliyor. 50TL'ye bende isteyene teşekkür konusu açarım

Not: Konu sizinden ve Cenk hocamdan bağımsızdır. Çok görmeye başlayınca yazmak sizin konunuza nasip oldu
Bazı değerleri ayak altına almak bir cevapla mümkün olabiliyor.