Kabis her gün hata veriyor sadece bugün değil ki
bağlı olduğunuz şubeye telefon edin mutlaka ki çalışmadığını bildirin sonra kabul etmiyorlar çalışıyor diorlar siz bildirmemişsiniz diorlar ceza kesiyorlar başıma gelen olay telefon ettiğim kayıtlar çıktı polis memuru ile yüz yüze konuşarak cezayı iptal ettiler.