Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varsa 10.000$ In konuşulur bu durum.





Benim adım ıspattır zaten kimseye birşey satmıyorum ihtiyacım yok param çok yani 200 300 lira peşinde koşup dersmi satak yokkk yaa bazıları çorba içer bazıları iskender yer malesef yapacak birşey yok..
https://www.r10.net/pinterest/199541...acirmayin.html
https://www.r10.net/members/51983-en...etDetay=711522

Bak bak sen nereden nereye. 15 liraya satış yapıp üstüne 15 lira için -trade yemişsin. Ahahahahah. Şimdi cebine 3-5 kuruş fazla girince bu ne karakter değişimi ya çorbadan iskendere terfi etmişsin aferin.