Varsa 10.000$ In konuşulur bu durum.

Benim adım ıspattır zaten

kimseye birşey satmıyorum ihtiyacım yok param çok yani 200 300 lira peşinde koşup dersmi satak yokkk yaa bazıları çorba içer bazıları iskender yer malesef yapacak birşey yok..
https://www.r10.net/pinterest/199541...acirmayin.html https://www.r10.net/members/51983-en...etDetay=711522
Bak bak sen nereden nereye. 15 liraya satış yapıp üstüne 15 lira için -trade yemişsin. Ahahahahah. Şimdi cebine 3-5 kuruş fazla girince bu ne karakter değişimi ya çorbadan iskendere terfi etmişsin aferin.