gereksiz suspend atıyorlar helalinden çalışsan bile aynı şeyle karşı karşıya kalabiliyorsun policy'e göre hareket etsen bile gene suspend atıyorlar
açılış suspendi yiyorsun hallettin mi yetmiyor firma suspendi yiyorsun onuda hallettin mi ödeme suspendi yiyorsun ve bu döngü bitmiyor sürekli devam ediyor çevremde günlük +450 siparişe çıkardığım insanlar var ki onlar bile suspend yiyince açamıyorlar resmen şu suspend olayı rezalet