s0kuLLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serkan abi bildiklerini tümüyle anlatırdı, haftada 3 kez toplantı yapar, nasıl youtubeta spam yaparız diye tüm tecrübelerini aktarırdı, fikir alışverişi yapardık sürekli. 2013te youtube spama onun sayesinde başladım, 800TL aylıkla çalıştığım zamanlar günde 8-15 binTL para kazanmaya başladım youtubetan.. adsense kontrol edip günlük 2-3binTL yazmışsa bugün birşey kazanmamışım diyordum, diyorduk.. Hakkını yiyemem, bugün paraya para demiyorsam onun sayesindedir.

Tek göz odalı evde webcam açardı, anlatırdı. Şimdi amerikada villada oturduğuna dair duyumlar aldım. Gizza networkte onun ayrıca.
doğru ben de onun sayesinde sanaldan para kazanma serüvenime başladım hakkı ödenmez sağolsun ama pek çok kişiyi dolandırdığı gerçeğini değiştirmez bunlardan biri olmasam da. yapmasaydı çoğumuzun gözünde kahramandı adam hem forumu kurması hem insanlara güzel paylaşımlarıyla, fakat yanlışa yanlış demek de gerekiyor. keşke göz koymasaydı insanların parasına, tenezzül etmeden doğru dürüst işlerine devam etseydi. her neyse bu konuyu rayından saptırmayalım daha fazla, arkadaşlar rahatsız oluyordur.