cebimize koyduğumuz tl her geçen gün değersizleşiyor.
Haberlerde hergün nefret kusanları görüyorum.
Cinayetler, hırsızlıklar, dün dediklerinin tam aksini yapan onursuz siyaset haberleri, her geçen gün artan baskı, dışarıda ülkenin yeni sahibi suriyelileri görünce filan gelecek adına umudumuz kalmadı.
Bu tarz haberlerden uzak ya da yapılanlardan memnun asgari ücretle kıt kanaat geçinen çalışanlara bak daha mutlular.
Biz okuyan araştıran sorgulayan insanlarız, dolayısıyla gelecek adına bir umudumuz kalmadığından mutsuzuz.