Hocam casper f650 kullanıyorum gayet hızlı. Render gibi işlemciyi zorlayan işlemleri bile çok kolay bir şekilde yapabiliyorum. Bütçenizi birazcık daha arttırabilirseniz bi bakın derim
https://www.hepsiburada.com/casper-f...m-HB000009ZS6Z