Subdomain çalışıyorum, wpa ve wa kullanıyorum, ciddi düşüş var. Henüz hesapları ve domain kontrol yapmadım. Günlük 200 civarı gelir gelirken şuan 24 TL... Bişeyler olduğu kesin, bakalım arkadaşların dediği gibi 1-2 güne netleşir