Hocam öğlen 11 civarı lambalarda karşılaştım durumu anlattım baktılar aynı şeyi söylediler altyapıda problem olmadığını eve gelen kabloda problem olduğunu fakat ben hiç bir şekilde eve gelen kablo ile oynamadım
Hala eve gelen kablolarla oynamadım diye ısrar edip de bi elektrikçi çağırmamanız
Siz oynamamış olabilirsiniz de , ya başkası oynadı ise ?
Ya bi fare kemirdi ise?
Bi tane elektrikçi gelecek ve kablolarınızı kutudan eve kadar yenileyecek.
Modeme bilmem kaç yüzlira vereceğinize 70-100 liraya falan hallolacak bi mesele belki de..