Merhabalar, superonline firmasından turknet'e geçiş yaptım ve modemi yolladım superonline firmasına geri. Modemi yolladıktan sonra 5 modem denedim hiçbirinde adsl ışığı yanmadı. Türk telekom altyapıda bir problem olmadığını söyledi, ankastre kutusundan eve gelen kablolarda problem olabileceği söylendi fakat hiç bir değişiklik yapmadım benim kullandığım modem vdsl 2 modem olarak geçiyormuş modemler arasında böyle değişken durumlar varmıdır şimdiden teşekkürler.