mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temmuz ayında olduğumuzdan dolayı kantin açık olur mu bilemiyorum. Ama illa verilir bir yere herhalde.
Açık olur diye tahmin ediyorum o gün çok iyi kazanıyorlar çünkü kişi başı 5TL en azın 50 öğrenci veriyor oraya telefonu gelmeme ihtimallı yok gibi