Merhabalar,
Yarın "Açık Öğretim" sınavına gireceğim. Gireceğim okul evden baya uzak olduğundan dolayı Telefon ihtiyaç oluyor. Telefonu götürsem acaba Emanet veya Salon başkanına teslim edilebilir mi?