Hocam hani biri ekmek yiyecekse ona mani olmayım ama bir yandada 2dklık iş olduğu içinde yardım etmek istiyorum arasında kaldım diyor.
Diğerinin ekmeğinden gidecek ama

Bu işlere öyle bakarsak o hoo
normalde yok zaten hocam. kendi içimde yaşıyorum sorunu

ama sizin dediğinizde farklı bakış açısı