berkecakrca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah hocam ne izni.
teşekkürler tanıdığım vardı ona sordum sana vermiyorum dedi bayram ağzı olduğundan daha fazla fiyata veriyorlar ondan uygun fiyatlı olursa bende 3 günlüğüne düşünüyorum