EchoBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde bayram ağzı pahalı olur ama izniniz varsa bende fiyat almak istiyorum aracımı babama verdim ondan 3 günlüğüne araç kiralamak istiyorum izniniz varsa yoksa konuyu silebilirim teşekkürler
Estağfurullah hocam ne izni.