Yazılım denilen şey aslında tam olarak geleceğe yatırım işidir. 4-5 ay sonra tam bir gelir elde edemezsiniz. Hangi dille uğraşacağızı bilmesemde kodlama vs için o kadar yüksek sistemlere ihityacınız olmadığını düşünüyorum. Kodlama konusunda eğer bilgili değilseniz telefondan bile idle'lar mevcut. Gelirli site konusuna da gelecek olursak, bizzat yerinizde olsam orta düzeyli bir instagram hesabı alırdım. 20k-30k farketmez tr olsun yeterli zaten emek verirseniz çabuk büyür oradan kolayca paranızı çıkarırsınız. Öbür bi yandan bir makale sitesi de açarsınız ister siz yazarsınız ister toplu makale alımı yapar bir ay içerisinde yavaş yavaş yayınlarsınız. Güzel bir döngü oluşturursanız 1 bilemedim 2 yıla güzel kazançlar elde edebileceğinizi düşünüyorum.