Herkese merhabalar ve iyi forumlar. Para biriktirmeye çalışıyorum. 800 TL'niz olsaydı sizce gelirli bir site mi alırdınız ? yada yazılıma atılmak için bilgisayarınızı mı geliştirirdiniz ? veyahut ne yapardınız ?