Hocam geçmiş olsun öncelikle , Fakat bende bir kaç arkadaş ile bu işlemi 18 yaşından küçükken yapmak istediğimde bana bir arkadaş , Babamın kartını kullandığım için ödemeyi direk iade etti kendi adıma olmadığı için işlem yapmadan direk geri ödeme.

Sorduğumda babanızın ne iş yaptığını bilmem paranın nerden geldiğini bilmem ne için kullandığınızı bilmem deyip , kendimi riske atamam dedi işlem yapmadı.

Yapanlar dikkate alabilirler.