Herkese merhabalar banka banka dolaşıyorum dünden beri fakat henüz istediğim gibi bir sonuca ulaşamadım.Kısaca özet geçmek gerekirse 3.000₺ kadar bir ihtiyacım var.İş kuruyorum yaklaşık bu hafta içerisinde aracıydı malzemesiydi 30 milyara yakın para harcadım.Hala harcamaya devam ediyorum.Bankaya gidiyorum diyorumki öğrenciyim freelance tasarımcıyım 3 bin lira kredi lazım.Sıfır motor aldım fiyatı 16.800 rehin alın,ipotek edin birşeyler yapsanız olmazmı diyorum.Olmaz sigortalı çalışan olmanız lazım diyor.Yav zaten sigortalı çalışan olsam sana motorumu niye rehin ettireyim ben.Böyle komik bir durumun içine düştüm üzerimde kredi vs de yok borcumda yok bankalara.Yokmudur bunun bir yolu yordamı altı üstü alacağım para 3bin ₺ onuda reklam,afiş gibi giderler için kullanmak istiyorum