Selam. Yurtdiisinda calisan birisi olarak sunu tavsiye edebilirim,

Gitmenin en kolay yolu bana göre, gitmek istedigin yabanci sirketlerden teklif almak. Bunu basarmanin yolu da bana göre,
- Kendini kendi alaninda gelistirmek
- Öte yandan tabiki ingilizceni gelistirmek (Sertifika olarak degil, gunluk konusma veya is mulakatilari icin)
- Para biriktirmek. (Orada düzenini kurmak icin)
- Linkedin uzerinden is basvurulari yapmak.

Sirketten is teklifini aldigin zaman, önünde hic kimse duramiyor Buraya gelip belirli bir süre calistiktan sonra zaten calisma izni, kalici oturma izni vesaire hersey kendiliginden zaten geliyor.

Basarilar