Hocam arkadaşlarının çoğu yurtdışında olan birisi olarak şunu söyleyebilirim ki o kadar kolay değil yurt dışında iş bulmak, çalışma izni almak, yeni bir hayat kurmak. Önce kendinize şunu sorun X ülkesindeki Y firması sizi neden işe alsın. Neden X ülkesindeki kendi vatandaşlarını değil de sizi alsın? Siz onlara ekstradan ne katabilirsiniz?