Hocam yatırım yaptığınız paraya ihtiyacınız yoksa beklemenizi öneririm.
Hatta şöyle bir örnek vereyim; A firmasının hissesini 1 TL'den 100 tane aldınız, siz aldıktan sonra hisse 0.50 TL'ye düştü eğer paranız varsa 0.50 kuruşdan yine 100 kağıt alın ki ortalamayı düşürün.
0.50 kuruştan aldınız, 0.75'den bozdunuz -0.25 kuruş zararınız olur.