mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. Peki dava vs ne zaman ne durumda? Burada hakimi inandırtmanız lazım. Seni aracı gibi görecek, organize suç v.b şebeke gibi görüp yargılayabilir. Fakat ifadelerin çok önemli burada.
Şuan dava falan açılmadı. Soruşturma devam ediyor sanırım.