https://www.r10.net/1074674030-post6.html
Bu işlere ilk başladığı dönemde arkadaşın garabti bankası hesabı kapatılmıştı ve onu yaptığı işin yasadışı olduğu konusunda uyarmıştım.
Şu ana kadar sadece dol@ndırıcılıkl ile ilgili dosyalardan dolayı ifadeye çağırılıyor.
Ve dol@ndırıcılıktan dolayı hapse girmemek için bitcoin alıp sattığını ifadesinde söylüyor.
Ama ileride izinsiz ödeme aracılık hizmeti verdiği (1-3 yıl hapis) ya da SPK izni olmadan internet üzerinden emtia ticareti (2-5 yıl hapis) yaptığı için ceza davası ile uğraşabilir.
Bunların da üzerine maliye hesabına giren çıkan para üzerinden ceza ve vergi çıkartabilir.
İnternette her istediğimi alır satarım gibi bir kafayı bırakın.
Bu internet üzerinden para ya da criptopara alım satımı işinden ve ödeme aracılık hizmetinden vesaire tamamen vazgeçin artık.