@Coskun; Hocam evet mesaj kutusunun kotası satılıyor biliyorum lakin çoğu kişi forumda mesajlaşmak zor anlık değil diye 3. parti platformları istiyor. Bence foruma anlık mesajlaşma sisteminin gelmesi çok şey değiştirir bu benim şahsi kanaatim tabi ki yine de en doğru kararı siz verirsiniz.
Ayırca arkadaşlar forum dışı iletişim için de numara veya wp vermeyin bence forum dışında ki kişiden kimlik onayı almadan işlem yapmayın. 10 yerine 5 satış yapın ama bence forum dışından ticaret yapmayın. Numaranızı falan ulu orta yazmayın çünkü aşağılık çok insan var.
Bu tarz işlerin bu forumda yasaklanması lazım.
Kimsede banka veya kuyumcu yetkisi yok, herkes para takasına giriyor. 3 kuruş için kendini riske ediyor.
Ben yasaklanmaması taraftırıyım şahsen mesela xenforo lisansını forumda ki bir arkadaş sayesinde aldım paypal ödemesi yapıverdi. Onun dışında payeer de ki paramı öyle alabildim. Bence kullanıcı daha dikkatli olmalı veya yönetim tarafından denetimli olmalı işlemler kaydedilmeli olur mu olur ama yapılırsa.
@aosmanergen; Umarım aklanırsınız hocam geçmiş olsun.