karacanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çocukları iyi yetiştirmekteki en önemli kural onlara iyi bir örnek olmaktır. Bu 2 aşamalıdır, 1.si örnek aldığı kişi siz olacaksınız, 2.si iyi örnek olacaksınız. Çocuk sizden çok başka biriyle ve/veya başka bir şeyle vakit geçiriyorsa o zaman o çocuğu yetiştiren şeyler ve/veya kişiler onlar olur. Geri kalan detaylar size kalmış.
tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yakın tanıdığım genellikle youtube üzerinden çok fazla bişey izletmiyor belirli şeyler var sadece onları da önce kendi izleyip uygun olup olmadığına karar veriyor ve bunu 2 çocuğuna da yapıyor ikiside maşallah hem zeki hem oturaklılar biri 8 yaşında diğeri 5 6 yaşında olması lazım
kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Çocuğu susturmak için eline telefon vermek" bence bazı ailelerin yaptığı en büyük hata.
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Insanlar korkularından kaçıyor, o yüzden sokaklarda çocuk göremiyoruz çok yazık. Biz sokaklarda büyüyen son nesildik galiba. Z kuşağı, sokak görmedi, dayak görmedi, kavga görmedi. Bunlarda olması lazım insanın hayatında. Şimdiki nesilden gelecekte bir şey beklemiyorum. Bencil, kindar, sorunlu bir nesil yetiştiriliyor.
Hocam ben zaman nasıl geçti bilmiyorum "Z" kuşağında doğan bir birey olarak çok güzel oynadım, gezdim ancak çok sürmedi sanırım dışarıda gerçekten oyunun son tadını çıkaran kesimde yetiştim sonra hiç eskisi gibi olmadı