Sen üzülme söyle 😂ne kadardı kanka hal edek vala sana bağış fonu açarım yinede sen üzülme 😂
Şöyle bir knkam olmadı
Bunlarda bir tecrübe oluyor hocam işin iyi yanından bakın 😂
Ayrıca insanlara güvenip güvenmeme hususunda temkinli olmalı, tüm önlemleri aldıktan sonra ticaret yapmalı şu dönemde
İnsanlara çok çabuk güveniyorum abi kafam almıyor
Yorumları okumaya geldim dolardan hızlı yükseliyor maşallah (180 lira çarpıldım İnternet hayatım boyunca)
Ben haddi hesabı yok
hocam ilk önce parayı veya hizmeti istemeni tavsiye ederim hiç olmazsa paran cebinde kalır. Geçmiş olsun bu arada
Öyle yapıyorum genelde işte bazen değişiyor
Hayatım Boyunca 100TL dolandırıldım 2 gün önce çok kral dolandırıcıymış Valla helal Olsun tebrik ettim😅
Öyle *********** denk gelse içim cız etmez bizim dolandırıcılar saddet zinciri yapıyor
Çok şükür bugüne kadar dolandırılmadım.Allah tattırmaz inş o duyguyu
İnşallah