Bir abla dolandırmıştı beni 3 yıl önce falan güvendim takipçi attım parasını göndermemişti
En çok ona üzülmüştüm
Kimse güven yok
Hizmeti veren kendi değil ki, sürekli birilerine aracı olmaya çalışıyor 😊
Hizmet veren ortaklarım

aracı ne alaka şimdi?
Kabul etmiyorsa çalışmayacaksın sonra böyle konuları da açmazsın zaten.
Öyle Olacak
Hızlı giden diye atasözü vardı, veya dili yansn yogurdu üfleyerek yermiş ama sende zorla gel al demişsin. Benim 1 kere oldu oda kapandı hesap, başka da olmadı . Adamını seçeceksin ticaretini yaptığın ürünü bileceksin detaylarını negatifi ve pozitifini. Vs vs
Öyle Olacak artık
Eyvallah
R10.net üzerinden 0₺ dolandırıldım. Bunu yazmaya da çekindim açıkçası genelde iyi şeyleri paylaşınca sıkıntıya giriyorum.
Napalım hocam
Ben değil de benim aracılığım ile abim burada dolandırılmıştı. Burada Ertan diye bir arkadaş telefon satıyordu ucuza. İlk ben sipariş verdim telefon geldi ve cidden piyasanın çok altına almıştık. Ardından abime sipariş verdik abimle beraber bir çok üye dolandırılmış baya konuşulmuştu o olay. Bir yıl sonra arkadaş imana gelmiş mahkeme ile uğraşmamak adına mail atarak ücreti geri göndermişti.
Sonuç olarak özellikle internet üzerinden birşey alırken çok dikkat etmek gerekiyor.
Napalım hocam herkes aynı
Alevli enes yine dertli...

Para gidiyor elimizde kalmadı
Şaka bir yana, 2.5K civarı dolandırılmıştım zamanında forum dışında. Sağlık olsun, cana geleceğine mala gelsin. İnsan böyle böyle öğreniyor

Kafaya çok takmamak lazım.
Aynen bakalım
30tl dolandırıldım arkadaş fake wpden yazınca bulunmayacağını sanıyordu papara adresinden bulunca geri attı 😂
Keşke bize de öyle olsa
Öyle ordan oraya atlayıp her işi yapmaya çalışırsan para kaybetmen çok olasıdır.
Her iş gerek yok şuan instagram ve ads işleri haricî yapmıyorum