bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 11 Den yazıyorum temiz bir iphone 11 alın çok fark var
Param olursa bir gün umarım. Öğrenciyim hocam



mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı problemi yaşıyorum ios güncellemeden sonra batırdı. Geçenlerde risk alıp 14 yükledim. O kadar memnunım ki. Beta dedim hatalar var dedim ama daha rastlamadım. Tavsiyem 14 yap kaymak gibi oluyor
latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şu anda ondan yazıyorum çoğu uygulama yüklü ve pubg dahil kasmasız oynuyordum taki son 2 aya kadardır son güncellemeden sonra sms geldiğinde anlık donuyor sonra düzeliyor tabi ama basiti var rahatsız etme modu sıkıntı olmuyor 😁 genel olarak alınabilecek bir telefon hocam ben günde 12 saat kullanıyorum verilere göre ona rağmen iyi şarjıda iyi gidiyor
Hocalar korkuttunuz ama beni