İphone 11 Den yazıyorum temiz bir iphone 11 alın çok fark var
Param olursa bir gün umarım. Öğrenciyim hocam

Hocam aynı problemi yaşıyorum ios güncellemeden sonra batırdı. Geçenlerde risk alıp 14 yükledim. O kadar memnunım ki. Beta dedim hatalar var dedim ama daha rastlamadım. Tavsiyem 14 yap kaymak gibi oluyor
Ben şu anda ondan yazıyorum çoğu uygulama yüklü ve pubg dahil kasmasız oynuyordum taki son 2 aya kadardır son güncellemeden sonra sms geldiğinde anlık donuyor sonra düzeliyor tabi ama basiti var rahatsız etme modu sıkıntı olmuyor 😁 genel olarak alınabilecek bir telefon hocam ben günde 12 saat kullanıyorum verilere göre ona rağmen iyi şarjıda iyi gidiyor
Hocalar korkuttunuz ama beni