resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam küçük telefon kullanamadığımdan dolayı plus alıyorum zaten. Şu an kullandığım telefon büyük, küçük telefonlar elimde kayboluyor




Redmi'yi hor kullandık, 1 yıl sonunda fişi çekti. iPhone'a iyi bakarım artık : ))
Aman hocam icloudunu unutma 😂😂