bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone se 2020 al yerine
Hocam küçük telefon kullanamadığımdan dolayı plus alıyorum zaten. Şu an kullandığım telefon büyük, küçük telefonlar elimde kayboluyor



otukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani iphone kullanılır mı kullanılır ama kız gibi bakarsan tadı çıkar elbet fakat hor kullanacaksan tavsiye etmem. 4 5 yıldır bu işin sektöründeyim en çok arıza veren cihaz iphone bunu da kenarıya not niteliğinde bırakayım.
Redmi'yi hor kullandık, 1 yıl sonunda fişi çekti. iPhone'a iyi bakarım artık : ))