Hocam küçük telefon kullanamadığımdan dolayı plus alıyorum zaten. Şu an kullandığım telefon büyük, küçük telefonlar elimde kayboluyor

Yani iphone kullanılır mı kullanılır ama kız gibi bakarsan tadı çıkar elbet fakat hor kullanacaksan tavsiye etmem. 4 5 yıldır bu işin sektöründeyim en çok arıza veren cihaz iphone bunu da kenarıya not niteliğinde bırakayım.
Redmi'yi hor kullandık, 1 yıl sonunda fişi çekti. iPhone'a iyi bakarım artık : ))