Hocam IOS kullandım daha önce, onun tadı damağımda kaldı, ki Samsung/Redmi den birisini alacak olsam Redmi alırdım.
Yani iphone kullanılır mı kullanılır ama kız gibi bakarsan tadı çıkar elbet fakat hor kullanacaksan tavsiye etmem. 4 5 yıldır bu işin sektöründeyim en çok arıza veren cihaz iphone bunu da kenarıya not niteliğinde bırakayım.