jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse burda sigortasız çalışmayı savunmuyor ama adamın başına gelmiş demi ? ee kanıtlama konusu bu ülkede en zor şey.
bir dahaki sefere bu tür tuzaklara düşmesin. Dünyada her kez iyi olacak diye bir şey yok. böyle umursamaz kişilerede denk geliyor insan.
Sigortasız çalışmayı savunmuyor ama işverenin yapacağı muhasebe masrafını ve İşverenide düşünmek lazım vs. Diyerek işvereni desteklemeye dolaylı yoldan 3-5 günlük iş için sigorta olmamasını destekliyor. İşveren para kazanıyorsa masrafı yapacak. Bunu anlatmaya çalıştım. Kanıtlayıp, kanıtlamamak çalışana kalmış. orasına karışamam