Araba rampa yukarı yüksek vites de çıkamaz. Çıkıyorsa zaten yüksek viteste değildir demek ki. Rampa yukarı(aracın yük durumuna bağlı) devir 3000 oldumu vites yükseltilir. Yükseltince arabanın gaz yemesinden anlaşılır doğru viteste olup olmadığı(sanırım yüksek vites düşük devir dediğiniz bu durum, bu durumda uzun sürmez vitesi küçültmeniz gerekir yoksa istop edersiniz)