OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşük vites yüksek devir demek şudur araç daha yavaş ama daha güçlü ve torkludur araç zorlanmaz.
Yüksek vites düşük devir demek araç daha hızlı ama daha güçsüzdür ve torku düşüktür araç zorlanır.
Peki size göre motora en çok zararlı olan hangisidir ?