androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki uzun yolda nasıl olmalı hocam. Motor gaz yemeyecek şekilde devri düşük sabit kalıyorsa ?
Sadece uzun yol ise devri normal bir seviyede sabitlemek doğru olanıdır. Ama uzun yol ve rampa ise araba rampada belli bir hıza gelmiş ise bu hızı korumak lazım, devir düşüşünü hissettikçe motora benzin-gaz girişini sağlamak için pedala biraz daha basabilir çok düşerse vites düşürebilirsiniz.