Dediğim gibi. İstersen metin belgesinde de yazabilirsin kodunu.
IDE'ler ihtiyaç doğrultusunda kullanılıyor.
Şahsen ben C, C++ vb. dilleri VS CODE'da yazmam. Visual Studio varken
Ben şimdi notepad kullanıyorum o zaman direkt çözüm olarak visual studio alışayım daha iyiyse kodları göstermesi vs hiç code uğraşmıyayım
kodları böyle hızlı şekilde sunsun bana bilgisayarım hızlı bu iş için aldım ileride anroid uygulama java filan öğrenmek istiyorum