emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanan kullanabilir. Metin belgesinde de yazarsınız kodunuzu ve istediğiniz dili

Visual Studio, derleyici olduğu için C, C++ vb. dilleri daha rahat yazabilir ve ek olarak hemen derleyebilirsiniz.
Dediğim gibi. İstersen metin belgesinde de yazabilirsin kodunu.

IDE'ler ihtiyaç doğrultusunda kullanılıyor.

Şahsen ben C, C++ vb. dilleri VS CODE'da yazmam. Visual Studio varken