Kullanan kullanabilir. Metin belgesinde de yazarsınız kodunuzu ve istediğiniz dili
Visual Studio, derleyici olduğu için C, C++ vb. dilleri daha rahat yazabilir ve ek olarak hemen derleyebilirsiniz.
Dediğim gibi. İstersen metin belgesinde de yazabilirsin kodunu.
IDE'ler ihtiyaç doğrultusunda kullanılıyor.
Şahsen ben C, C++ vb. dilleri VS CODE'da yazmam. Visual Studio varken