merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
transfer kilidini açın, kodunu gönderin, kendi ne istiyorsa yapsın, artık ilgilenmez de düşerse kendi bileceği iş.
firma içi devredecektik, sizce kendim hesap açıp devretip hesabı atsam soun olurmu?