Yaklaşık 2 hafta önce domainimi açık arttırmayla sattım. Kazanan kişi parayı gönderdi ama devretmem için gereken bilgileri göndermiyor, mesajlarıma bakmıyor. Eft yle attığı için geride gönderemedim iban ı elimde yok. Rahat edemiyorum, ne yapmalıyım?
İletişim kurmaya çalıştığınıza dair kanıtları silmeyin ve size dönüş yapmasını bekleyin.
Yapacak başka bir şey varmı? Kapı kapı gezmedikçe tabi ki.