GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostlar öncelikle hakaret davalarında 6 aydan sonra dava düşüyor mu emin değilim çünkü kızın birine küfür ettim ve 1,5 yıl sonra yargılandım. 5 bin lira ceza aldım ama sicilim temiz olduğu için hükmün açıklanması geri bırakıldı. sizde uzlaşmaya gitmeyin bence, eğer siciliniz temizse, mahkemede iyi hal gösterirseniz, hakim ile zıt düşmezseniz HAGB olur büyük ihtimal.



perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığın tweet'i hemen silmediysen zaman aşımından bahsetmek zor. Orada yazılı olduğu ispat halinde iken dava açıldıysa bir avukat tut veya uzlaş derim...

Aşağıdaki makaleyi okumanı tavsiye ederim.
https://www.hukukihaber.net/sosyal-m...kale,7025.html
Dediğiniz doğru.



BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşmez. Hakareti öğrenme tarihinden itibaren 6 ay süre var. Sen twiti atar atmaz öğrenmemiştir adam. Bunları sadece tarihten değil dosyanın diğer detayları ile değerlendirmelisin
doğru