perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene demişsiniz en az 6 ay geçtiyse olay zaten zamanaşımına uğramıştır.

Hakaret Suçunda Zamanaşımı Süresi
5237 sayılı Türk Ceza Kanunu'nun 73/1 maddesine göre bu süre fiilin işlenmesinden itibaren 6 ay olarak belirlenmiştir: “Soruşturulması ve kovuşturulması şikayete bağlı olan suç hakkında yetkili kimse altı ay içinde şikayette bulunmadığı takdirde soruşturma ve kovuşturma yapılamaz.”
Konuya ilişkin tivit geçen sene 8. ayın başıydı ikisi üçü gibi. şahıs beni şubat ayında dava etmiş belki 1-2 günle yırtmış olabilirim. dosyalara bakayım.



perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene demişsiniz en az 6 ay geçtiyse olay zaten zamanaşımına uğramıştır.

Hakaret Suçunda Zamanaşımı Süresi
5237 sayılı Türk Ceza Kanunu'nun 73/1 maddesine göre bu süre fiilin işlenmesinden itibaren 6 ay olarak belirlenmiştir: “Soruşturulması ve kovuşturulması şikayete bağlı olan suç hakkında yetkili kimse altı ay içinde şikayette bulunmadığı takdirde soruşturma ve kovuşturma yapılamaz.”
Tivit tarihi 21.08.2019
Şiakyet tarihi 05.03.2020

6 ay 7 gün de şikayet edilmiş yani 6 ay dolmuş.
uzlaştırmacı avukatı arayıp öğrendim detayları.


Dava düşüyor sanırım.
Şuan çok mutluyum.
İnşallah kararda bu şekilde çıkar.

Allah senden razı olsun.