Yanlış anlamazsanız, dizel olması neden önemli acaba?
Ben kendimde dizel araç kullanıyorum fiyatlarda sorunlar olmasaydı benzinliye geçecektim.
Dizel olayı eskide kaldı artık, benzinli araçların hem bakımları daha masrafsız olur hemde daha performanslı olur. Dizel kriterini bir düşünün derim

(Bütçeyi zorlama şansınız varsa 180-190 Bin TL civarlarında dizel otomatik SUV peugeot bakabilirsiniz.)
Dizel daha yakıyor diye bildiğim için bende pek anlamıyorum açıkcası.

peugeotlara da bakacağım teşekkür ederim öneriniz için.
30 35 bin daha çok sıfır al
Opel crossland x
Kia modeli aklımda.degil ama o aralıklarda
Özellikle.crossland x öneririm.
Önerileriniz için teşekkür ederim. evet sıfır arabalara bakmayı da düşünüyorum. Opel crossland x de 150bine kadar baktım ama zor görünüyor düşük km bulmak.
Üstüne 10 daha ekler Tofaş alırım
Öneriniz için teşekkür ederim fakat beni aşıyor