serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arama geldiğinde ilk önce yüksek sesle çalıyor, sonra ses seviyesi düşüyor. Bunun hep yüksek sesle çalmasını nasıl sağlarım ?
Çözümü PM atıyorum.