Canju adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim öneriniz için. dizel ve otomatik olması önemli benim için. sahibinden baktığımda km çok yüksek.
Yanlış anlamazsanız, dizel olması neden önemli acaba?
Ben kendimde dizel araç kullanıyorum fiyatlarda sorunlar olmasaydı benzinliye geçecektim.
Dizel olayı eskide kaldı artık, benzinli araçların hem bakımları daha masrafsız olur hemde daha performanslı olur. Dizel kriterini bir düşünün derim
(Bütçeyi zorlama şansınız varsa 180-190 Bin TL civarlarında dizel otomatik SUV peugeot bakabilirsiniz.)