AhmetCYK06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.4 TSİ Tiguan öneririm
poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.2 2006 porsche cayenne, dizel değil ama bakmanı öneririm
teşekkür ederim öneriniz için. dizel ve otomatik olması önemli benim için. sahibinden baktığımda km çok yüksek.



AhmetCYK06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dizel Otomatik ve Düşük Km SUV tarzı güzel bir araç istiyorsanız 150 Bin bütçe bence yetersiz kalacaktır. Bulsanız da 8-10 senelik ya da kalitesi ön planda olmayan markalardan bulursunuz. Bikaç senedir araba alım - satımı ile uğraşıyorum gerçekten o bütçe için güzel bir araç almak istiyorsanız ya dizel olmasından ya da otomatik olmasından vazgeçmeniz gerek diye düşünüyorum. Çünkü Turbo Benzin motorla Dizel motor arasında artık günümüzde çok fark olmadığı halde fiyatları arasında 20 bin oynuyor.
öneriniz için teşekkür ederim. evet bahsettiğiniz farkı bende pek anlamıyorum açıkcası dizel daha az yakıyor diye biliyorum. ama otomatik olması şart malum trafik durumlarını biliyorsunuz kalk dur zor oluyor.