atatürke hakaret et ama ne Reise ne fan tayfalarına hakaret et direk savcılığa verilirsin ben hakaretten ocak ayından beri denetim serbestliğin deyim imzaya gidiyorum 02.09 ve 01.10 tarihinde mahkemem var inanın gidip hırsılık falan yapın,ama siyasete tayfalarına bulaşmayın