Sanırım herkeste var bu sorunlar dönem dönem tükeniyoruz yapacak pek bir şeyimizde yok ne yazık ki hayat şartları gittikçe ağırlaşıyor eğitim seviyesi gittikçe düşüyor insanların ilişkileri aşırı derecede itici olabiliyor bende kimse ile konuşmuyorum sadece internet üzeirnden ufak tefek konulara bu şekilde yorumlar yapıyorum uğraşmaya takatim kalmadı gibi neyse Allah sonumuzu hayretsin