Böyle berbat hayat şartları olan bi ülkede başına herşey gelir diye düşünüyorum.
İnsanlar artık aşırı saçma sapan hareketler yapmaya başladı.
Kimseye laf anlatılmıyor.
Herkes ego tatmini derdine düşmüş.
Dolayısıyla böyle olumsuzluklara şahit oldukça insanlardan uzak kalmaya çalışıyorsun. Yanlız kaldıkça da boşluğa düşmüş gibi canın hiçbişey istemiyor.
Bence bunun çaresi yok.
Şahsen kıyametin kopmasını bekliyorum ben 😂😂😂